Načítání...

Back office – administrativní pracovník

Firm-Transport

Hledáme nového kolegu/kolegyni, na převážně administrativní činnost a asistenci managementu společnosti.
Hledáme někoho, kdo nám pomůže s náborem nových zaměstnanců a zároveň péčí o stávající. Nejsme korporát, a tak neplníme tabulky, ale jde nám o plnění cílů.
Zodpovědnosti pracovníka Back Office jsou rozmanité a vyžadují důkladnost, organizovanost a schopnost efektivního řízení úkolů.
Hlavním úkolem bude zajišťovat efektivní a plynulý chod vnitřních procesů a podpůrných činností ve firmě, aktivně se podílet na správě dokumentace, zpracování dat a komunikaci ve firmě.

Požadujeme:

  • Smyls pro organizaci a plánování
  • Flexibilita, spolehlivost a samostatnost
  • Reprezentativní vzhled i vystupování
  • Pokročilá znalost práce na PC
  • Řidičský průkaz typu B – aktivní řidič
  • Komunikativní znalost Aj (výhodou)

 

Nabízíme:

  • Řádné zaškolení do firemní politiky a systému
  • Pracovní úvazek na HPP/DPP nebo IČO
  • Přátelský kolektiv
  • Flexibilní pracovní dobu i místo
  • Možnost profesního růstu
  • Odpovídající ohodnocení
  • A mnoho dalšího…

Máte zájem o tuto pozici?

    Nepotrpíme si na žádných formalitách, důležité pro nás je, jaký jste člověk a abyste mezi nás zapadl. Z toho vyplývá, že Vás potřebujeme alespoň trošičku poznat, než budeme společně investovat čas, abychom se potkali. Proto pokud už se rozhodnete nás kontaktovat, napište nám prosím něco smysluplného o sobě. Zprávou typu "mám zájem", "hledám práci" nebo prázdným životopisem, ještě nikdo díru do světa neudělal.

    Těšíme se na případnou spolupráci. Tým Firm-transport






    • Vytvořeno dne: 30.04.2025
    • PLATOVÉ OHODNOCENÍ 28 000 - 30 000